Dostawa i zwroty

Dostawa

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy błyskawicznie wszystko zależy od tego jakiego kuriera wybierzesz . Wysyłki realizujemy na terenie Polski. 

Status przesyłki

Sprawdź, gdzie jest Twoja paczka. Numer przesyłki znajdziesz w e-mailu, który do Ciebie wysłaliśmy.

 Dodatkowo każdy przewoźnik umożliwia śledzenie przesyłki za pomocą wygenerowanego numeru listu przewozowego.

Sprawdź tutaj:

 

Nie możesz znaleźć przesyłki?

Przykro nam, że masz problemy ze śledzeniem swojej przesyłki. Potrzebujesz uzyskać informację o statusie zamówienia napisz do nas na adres: sklep@pit-computers.pl lub skontaktuj się telefonicznie: 503 909 097 .

Polityka zwrotów PIT Computers

Chętnie pomożemy. Nie jesteś w 100% zadowolony ze swojego przedmiotu? Zrobimy to dobrze.

Aby wymienić lub zwrócić przedmiot, musisz wiedzieć:

Odstąpienie od umowy sprzedaży 

Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.  

 Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu.  

 Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres tj.:  

PIT Computers , Cegielniana 34, 62-650 Kłodawa

lub też mailowo na adres: sklep@pit-computers.pl . 

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Kliknij w WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, ma obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu. 

 Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

 Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

W wypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

 Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

 Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

Wybierz zawartość:

DOSTAWA

ZWROTY